Jump to content
Sirch

Unsere "HQ-Staffel Pilot´s BAR"

Empfohlene Beiträge

Ich glaub ich spinne....

Als Fehlermeldung nach Submit kriege ich:

Must have more than 1000 Characters

Kriegen dieses Schiff nur Orgas mit mehr als 1000 Mitgiedern???

Diesen Beitrag teilen

Link zum Beitrag

@Sirch, Ich glaub, es gemeint, dass der Beitrag über 1000 Zeichen enthalten muss.

Diesen Beitrag teilen

Link zum Beitrag

@Sirchkannst ja auch noch mitteilen, dass die Broschüre ja schon direkt auf uns abzielt mit dieser netten Botschaft. :laugh:

Zitat:

Why waste time, fuel, and credits on endless planetside drops when you can bring your HQ with you?
  • Thanks 1

Diesen Beitrag teilen

Link zum Beitrag

So, ich hatte tatsächlich nur 667 Zeichen! Geht ja mal überhaupt nicht!

Ich stelle hier den ergänzten Text dar und versuche es mit diesem erneut bei RSI:

Foreword:
Who is the HQ Staffel and what does it stand for?

Quote from the founding thread of 30.04.2016:

Building on common experiences in the recent past, we are launching the so-called "HQ-Staffel" from 06.05.2016/20:00 o'clock.

The "HQ Relay" is not a new clan, is not a new guild and is also not a new organization. We don't want to and won't compete with these institutions!

The "HQ-Staffel-Paten" and all "HQ-Staffel-Member" do not do any Orga-/Clan-/Gilden advertising in connection with the HQ-Staffel missions, we do not do any acquisition during the HQ-Staffel mission among the HQ-Staffel participants (no matter if godparents or members) and also not afterwards!

The HQ Staffel is not a flash in the pan but a permanent offer for all HQ members, hopefully for many years!

The HQ relay does not stand over and also not under ...

...an orga,
...the Star Citizens Headquater
...any private person.

The "HQ Staffel" is a completely informal gathering of dedicated HQ members, whether Star Citizen

... newcomer,
... beginners,
... hobby pilots,
... semi-professionals,
... full professionals

We (the "HQ-Staffel-Paten") would like to pick you (the "HQ-Staffel-Member") up where he/she is standing. We (sponsors and also the members) are not a closed/elitist circle.
We (the "HQ-Staffel-Paten") have no hierarchy, we are not the best in the verses and do not consider ourselves remotely for it. We expect this attitude also from the participating "HQ-Staffel-Membern".

The "HQ-Staffel-Paten" would like ...

... to make it easier for you to join our common Star Citizen,
... to conduct guided flights for practice with you,
... explore big and small "secrets" in SC together with you,
... to fight fights together with you (verses and feed),
... fight really big battles with NVP pirates together with you (that's possible, we have already dealt with up to 20 SC pirates in the team!),
... to stand by each other and together as a squadron when one is attacked by the HQ and calls us for help,
... to protect you as a wingman during your exploration of the Universe, so that you can complete orders in peace and you still have a ship afterwards,
... carry out official SC-orders with you,
... take over sponsorships for the newcomers and beginners as long as they wish to do so themselves,
... learn from you and with you,

To make it short, we (the "HQ-Staffel-Paten") ...

... stand by the "HQ-Staffel-Membern" with advice and action, so far, so good and as long as it lies within our possibilities,

... practice together with you and both learn from each other,

...just have fun with you.

Why does the HQ-Staffel need the Kraken?

Because the HQ Squadron (HQ-Staffel) with their Explorer ships will go on a voyage of discovery during a community event lasting several months to find the suitable planet for their land claims.

On this land yet to be discovered, we will provide the more than 4,000 members of the German forum "Star Citizens Headquarter" (https://star-citizens.de) with land donated by HQ-Staffel members free of charge.

Thus we offer to an enormous number of Citizens civilian bases for the recovery between their journeys and/or as durable homeland.

The Kraken is made for this company. It will be an important part of our fleet alongside our Constellatins, Starfarer, Polaris, Idris, A2 and various other ships.

We have been planning this all for a long time an why buy time, fuel and credit for endless drops in search of a suitable planet at a high price when you can have your headquarters with you on the journey?

If you didn't make this ship for us, who did?

Best regards
Sirch

For more information see here:

https://robertsspaceindustries.com/orgs/HQSTAFFEL

:lach4:

https://star-citizens.de/forums/forum/674-hq-staffel-town-country/

https://star-citizens.de/forums/forum/675-hq-staffel-kolonien/

If you need a translation of the link contents, please contact us.

I fly better than I write English. Sorry for my English

Letztendlich bekam ich diesmal den Hinweis "Weniger als 1000 Zeichen". Ich habe Inhalte und alle Absätze raus genommen.

Mit dieser Bewerbung bin ich dann endlich zum erfolgreichen Submit gekommen:

Because the HQ Squadron (HQ-Staffel) with their Explorer ships will go on a voyage of discovery during a community event lasting several months to find the suitable planet for their land claims. On this land yet to be discovered, we will provide the more than 4,000 members of the German forum "Star Citizens Headquarter" (https://star-citizens.de) with land donated by HQ-Staffel members free of charge.Thus we offer to an enormous number of Citizens civilian bases for the recovery between their journeys and/or as durable homeland. The Kraken is made for this company. It will be an important part of our fleet alongside our Constellatins, Starfarer, Polaris, Idris, A2 and various other ships. We have been planning this all for a long time. If you didn't make this ship for us, who did?
Best regards
Sirch
For more information see here:
https://star-citizens.de/forums/topic/11363-unsere-hq-staffel-pilot´s-bar/?page=13#comment-272421

Und ich dachte die wollen mein Geld!!!

Als Antwort auf mein Submit bekam ich jetzt:

Thank you for your interest in the Drake Kraken. You have been officially registered and will be contacted with additional information after October 22nd.

• Like 2

Diesen Beitrag teilen

Link zum Beitrag

Hallo zusammen,

das PTU ist draußen, viele von uns haben es sicherlich bis heute Abend gezogen.

Was haltet Ihr von einem öffentlichen Bestaunen und einer Führung durch die Eigentümer der neuen Schiffe.

Mit kulturell wertvollen und informativ reichhaltigen Gesprächen in unserem TS?

Habt Ihr Lust dazu? Heute ab 20:00 Uhr?

Eine kleine Randbedingung (Bitte) hätte ich da noch:

Können bitte Eigentümer der Hammerhead, Phoenix und Mustang mitmachen??? :lach4:

Bitte alle darauf achten: die Contacts im PTU sind leer und müssen wieder (vor gemeinsamen Aktionen) befüllt werden!

• Like 1

Diesen Beitrag teilen

Link zum Beitrag

DAS wäre echt der HAMMER @Butcherbird:yahoo::yahoo::yahoo:

Aber aktuell ist nur die "Valkyrie" nicht im PTU! Also dieses Schiff kann man tatsächlich NUR bestaunen, wenn man auch ein solches besitzt

bearbeitet von Stonehenge

Diesen Beitrag teilen

Link zum Beitrag

Sollten wir nicht lieber noch warten bis 3.3 live geht? Ein Crash kann grade bei vielen Leuten (die ja auch alle zuerst die Kontaktliste neu anlegen müssen) ziemlich ärgerlich sein. 

Oder liegt es daran mein lieber @Sirchdas jemand einfach nicht mehr warten kann? :lach3:

Spoiler

• Like 1

Diesen Beitrag teilen

Link zum Beitrag

https://chrome.google.com/webstore/detail/ptyou-star-citizen-contac/bmdlalnebjigindhobniianfmhakfelf?hl=en

Hat das schon mal jemand ausprobiert? Mit dem Plugin soll man in Chrome die Kontakte einfach vom PU zum PTU kopieren können.

Gesendet von meinem LG-H815 mit Tapatalk

Diesen Beitrag teilen

Link zum Beitrag

Schade hab Crome und google vom Rechner gehauen ....

Diesen Beitrag teilen

Link zum Beitrag