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IGNORIERT

The Road to One Million Citizens (3 Jahre Star Citizen)


PULARITHA

Empfohlene Beiträge

Hallo zusammen,
 
anbei ein Video vom Citizen Academy Channel. Dieser durchleuchtet auf englisch (leichte Kost) auf einer Zeitachse den Zuwachs & die Gründe der Citizen´s Neulinge.

 

 

 

Das Video hab ich über diesen Reddit Link gefunden, der die einzelnen großen Milestones auflistet:

 

  • 2013-08-30 - Hangar Module Patch 1: early versions of Discount (Selfland), Business (Aeroview), and Deluxe (R+Y) hangars, Voyager Direct Store (VDS)
  • 2014-06-04 - AC 0.8.0: Arena Commander (Vanduul Swarm, Battle Royale, Squad Battle), F7A, 300i, Aurora
  • 2014-08-08 - Multiplayer expanded to all backers (with a pass), Capture the Core
  • 2014-09-12 - AC 0.9.0: Co-op Vanduul Swarm, racing, leaderboards, friend codes, private matches, hangar overhaul, VFG (asteroid) hangar added, fixed weapons added, M50, 350r
  • 2014-10-30 - AC 0.9.2: ESP, lag PIP, map size increase
  • 2014-11-14 - AC 0.9.2.1: 315p
  • 2014-12-19 - AC 1.0.0: all Mustangs, Auroras, and Hornets. Cutlass Black, Avenger, lobbies, friends list, ER/IR/CS signatures (Missile Commander, first version)
  • 2015-03-15 - SC alpha 1.1.0: Multiplayer Free Flight, landing, REC, hardpoint changes, Gladius
  • 2015-04-11 - SC alpha 1.1.1: Gladiator, start of Missile Commander (CS version)
  • 2015-05-07 - SC alpha 1.1.2: Flight Tutorial
  • 2015-05-22 - Massive asset leak
  • 2015-07-24 - SC alpha 1.1.5: Double number of players in a match (although it's extremely laggy with more than 10), group queuing finally works, boost reduced, major TTK increase (hp, weapons, shields), Scythe, Merlin
  • 2015-08-06 - SC alpha 1.1.6: Glaive
  • 2015-08-28 - SC alpha 1.2.0: Social Module, first Stanton/ArcCorp/Area18 version, chat, 6 Personal Armor sets
  • 2015-10-23 - SC alpha 1.3.0: Dev stream merge, TTK increase, weapon velocity increase, flight twitchiness decrease, Alpha Pass requirement removed, slight expansion of Area18.
  • 2015-12-11 - SC alpha 2.0.0: First version of Persistent Universe, Stanton System around Crusader with multiple stations, missions, random encounters, NPC ships, multicrew ships, new flight modes (QD, Cruise) + jerk, first iteration of FPS combat, Constellation Andromeda, Retaliator, Avenger variants
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  • 1 Monat später...

Im Prinzip kann man aber sagen, dass große Patches im Jahresrythmus kommen.

Ende 2013 Hangar Modul
Ende 2014 Arena Commander
Ende 2015 Die MP Raumstation
Ende 2016 vermutlich Star Marine


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Ups, doppelt.
Das jetzt Anfang 2016 Star Marine kommt und Ende 2016 Squadron 42 wäre zwar schön, aber ich glaube noch nicht dran. Ich sage SQ42 kommt erst 2017.
 
 
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