Zum Inhalt springen

Rangliste

  1. MoBIoS

    MoBIoS

    Pilot


    • Punkte

      8

    • Gesamte Inhalte

      90


  2. STARMEDIC

    STARMEDIC

    Pilot


    • Punkte

      7

    • Gesamte Inhalte

      4.453


  3. Mera Luna

    Mera Luna

    Pilot


    • Punkte

      6

    • Gesamte Inhalte

      1.694


  4. Chase Hunter

    • Punkte

      3

    • Gesamte Inhalte

      8.269


Beliebte Inhalte

Inhalte mit der höchsten Reputation am 18.02.2014 in Beiträge anzeigen

  1. PBR = Physically Based Rendering Bedeutet ein Oberflächen Rendering und sorgt für die genauere physikalische Simulation von Licht und Schattierungen z.B. für Metalle. Alles für die Immersion, damit es noch realistischer aussieht. z.B. mit der Scythe --> https://robertsspaceindustries.com/comm-link/transmission/13568-Scythe-PBR-Update oder der Avenger --> https://robertsspaceindustries.com/comm-link/transmission/13405-Inside-CIG-The-Avenger-And-PBR
    1 Punkt
  2. PBR steht für Physically Based Rendering. Damit das Chrom an den Schiffen auch richtig schön glänzt.
    1 Punkt
  3. Blauer Knopf an der "Fahrerseite" am Standfuß suchen und drücken. Hab ca. ne halbe Stunde gesucht. Edit: Drinnen dann auch jede Menge blaue Knöpfe und jeder macht was anderes. Sehr schick. Sogar das Turmgeschütz kann benutzt befahren werden.
    1 Punkt
  4. https://forums.robertsspaceindustries.com/discussion/106920/new-cutlass-entry#latest Hier siehst du es wies geht. Hab es selber auch zuerst nicht gefunden
    1 Punkt
  5. Star Citizen Patch 11 5513.18306 NEW FEATURES NEW FEATURE: Moving targets added to Firing Range NEW FEATURE: Freelancer cockpit updated NEW FEATURE: Firing Range sound improvements NEW FEATURE: Blue activate buttons added to Cutlass NEW FEATURE: Additional Cutlass functionality added NEW FEATURE: Ammo items now display in Holotable KNOWN ISSUES KNOWN ISSUE: You can get stuck in the Deluxe Hangar door KNOWN ISSUE: Cutlass does not display in Holotable KNOWN ISSUE: Behring M4A Laser can flicker while mounted on weapon mount KNOWN ISSUE: Hands offset when grabbing controls in Avenger KNOWN ISSUE: Character must jump to access Constellation elevator platform KNOWN ISSUE: Incorrect gun geometry on starboard side of Freelancer BUG FIXES BUG FIX: Various geometry collision improvements BUG FIX: Fixed first person mouse look in some cockpits BUG FIX: Ship third person mouse look movement now matches player third person mouse look movement BUG FIX: Resolved issue where ship third person camera view would zoom all the way in or all the way out BUG FIX: Resolved crash issue involving Cutlass BUG FIX: Various ship animation improvements BUG FIX: Item/ship graphic no longer remains after deactivating Holotable BUG FIX: Bullet impact and particle graphic polish BUG FIX: Buggy no longer moves on its own BUG FIX: No longer able to exit buggy if there isn’t a clear spot for player BUG FIX: Can no longer exit buggy while it’s moving BUG FIX: Weapon mount targets health adjusted BUG FIX: Ball Turret re-added to the Super Hornet BUG FIX: Resolved various crash and crash on exit issues BUG FIX: File structure cleanup BUG FIX: Holotable bug fixes & graphic updates BUG FIX: Prevent weapon mount collision from becoming offset when fired BUG FIX: Player no longer moves forward when sidestepping BUG FIX: Resolved collision issue with Hornet tracker Rotodome BUG FIX: No longer able to clip through Foot locker
    1 Punkt
  6. Auch wenn Chris Roberts nicht der Messias ist, für den ihn manche halten, gibt es doch ein paar entscheidende Unterschiede zu Firmen wie EA & Co. Ihm glaubt man es, dass er wirklich ein cooles Spiel machen will - oder die "Best Spacesim Ever", wie er es nennt - und nicht nur aufs Geld aus ist. Dass man natürlich nicht nur von der Liebe seiner Fans leben kann, überrascht da jetzt auch nicht. Bei EA geht's nur ums Geld. Denen ist scheissegal, was sie verkaufen, Hauptsache sie verkaufen. Hat man ja an SWTOR schön gesehen. Und ich weiß da, wem ich mein Geld gebe.
    1 Punkt
×
×
  • Neu erstellen...