Maggy Geschrieben 12. Juni 2014 Teilen Geschrieben 12. Juni 2014 Star Citizen Patch 1.2.1.1.UpdatesResolved the indefinite please wait message 1 Zitieren Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen Mehr Optionen zum Teilen...
Necare Geschrieben 12. Juni 2014 Teilen Geschrieben 12. Juni 2014 (bearbeitet) Star Citizen Patch 12.2 ist da!!! Wie es aussieht mit Multiplayer Modul. Bearbeitet 12. Juni 2014 von Necare Zitieren Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen Mehr Optionen zum Teilen...
Gast Geschrieben 12. Juni 2014 Teilen Geschrieben 12. Juni 2014 Multi Payer war es doch schon immer :') Zitieren Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen Mehr Optionen zum Teilen...
Freakassee Geschrieben 12. Juni 2014 Teilen Geschrieben 12. Juni 2014 Star Citizen Patch 12.2. PLEASE NOTE: You must now press tab to show the cursor when the Arena Commander menu is open in the cockpit.New Features/FixesVanduul no longer show as committing suicide when defeating them with missilesAdded “Invert Flight Mouse” and “Invert Flight Controller” options to game settings screenHelmet animation plays when putting on the helmet nowEjection now counts towards player deathAdded an expanded X52 mappingLighting fixes for AMD machinesImproved Aurora mount/dismount/idle animationIncreased fuel tank capacity to allow for longer afterburner useImproved Thruster AnimationsImproved Holoship destructionPlayer is now able to access the scoreboard whilst waiting on respawnImprovements on overlapping ship audio SFXFixed crashes when match round ends300i seat animations now added and improvedEntering 300i and Aurora with your helmet now displays the HUD on the helmetRemoved debug text from X55 HOTAS in key binding menuKnown Issues Hangar:Buggy can only move when using boost in the business hangarAudio missing from legacy Aurora control panels when sit/standing in pilot seatCF-117 Badger repeater geometry becomes offset when fired from firing rangeRed replace me ball shown beneath DFM Trainer HornetTexture z-fighting appearing in DFM Trainer Aurora cockpitThird person camera view can roll using Q and E Vanduul swarmAurora boost level decreases when not using boostBoost level not shown while flying 300iMultiplayerAurora boost level only shown as decreasing after first deathOther ships can appear to rotate when they actually are notScoreboard info not shown if round ends while outside of ship 3 Zitieren Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen Mehr Optionen zum Teilen...
Necare Geschrieben 12. Juni 2014 Teilen Geschrieben 12. Juni 2014 Ich kann nur gegen die KI kämpfen in den MP kann ich nicht rein. 1 1 Zitieren Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen Mehr Optionen zum Teilen...
Necare Geschrieben 12. Juni 2014 Teilen Geschrieben 12. Juni 2014 @Tamaya ........Habs bemerkt 1 1 Zitieren Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen Mehr Optionen zum Teilen...
Chase Hunter Geschrieben 12. Juni 2014 Teilen Geschrieben 12. Juni 2014 da bin ich ja mal gespanntwie gross isser denn der patch?grussChase 1 1 Zitieren Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen Mehr Optionen zum Teilen...
Klickone Geschrieben 12. Juni 2014 Teilen Geschrieben 12. Juni 2014 7GB 1 1 Zitieren Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen Mehr Optionen zum Teilen...
Chase Hunter Geschrieben 12. Juni 2014 Teilen Geschrieben 12. Juni 2014 na subberwieder nachts de rechner anlassen un hoffen dass alles gut geht. wenn ichs nochmal runterladen muss weil patch alles zerstört brech ich ins essengrussChase 1 1 Zitieren Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen Mehr Optionen zum Teilen...
Hell-G Geschrieben 12. Juni 2014 Teilen Geschrieben 12. Juni 2014 Der Patch ist "vorbereitend" für den Multiplayer (für alle) Ich denke mal die ersten paar hundert Tester haben diesen Build (oder abgewandelt) früher bekommen. 1 1 Zitieren Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen Mehr Optionen zum Teilen...
mute ctrl Geschrieben 12. Juni 2014 Teilen Geschrieben 12. Juni 2014 Blöde 7 GB ......... Ich wollte gerade ne Runde fliegen ... naja .... .... warum hat Starbug hier überall Rote verteilt??? 1 1 Zitieren Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen Mehr Optionen zum Teilen...
White Wolf Geschrieben 12. Juni 2014 Teilen Geschrieben 12. Juni 2014 er hat wohl "nach unten scrollen" wollen 1 1 Zitieren Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen Mehr Optionen zum Teilen...
Gast Accipiter Geschrieben 12. Juni 2014 Teilen Geschrieben 12. Juni 2014 Eventuell hat er gerade seine Tage 1 1 Zitieren Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen Mehr Optionen zum Teilen...
micderjaeger Geschrieben 12. Juni 2014 Autor Teilen Geschrieben 12. Juni 2014 Vielleicht weil der Thread sauber gehalten werden soll und nicht zum diskutieren da ist 5 Zitieren Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen Mehr Optionen zum Teilen...
Freakassee Geschrieben 18. Juni 2014 Teilen Geschrieben 18. Juni 2014 Star Citizen Patch 12.3 New Features/FixesArena CommanderArena commander menu now accessible through options menuProper score awarded when an enemy is destroyed in Vanduul SwarmAll ballistic weapons now use ammo boxesFrozen effect no longer appears for everyone after ejectingCommand pp_rebindKeys layout_joystick_spacesim now properly worksHOTAS X55 Joystick is diplayed under controller options menuRun no longer toggled off when user interacts with somethingCockpit and ship should now despawn after ejectingAll ship controls now have smoother animationsX-box right joystick can now be invertedCountermeasures should now be more effectiveHornet chaingun audio should no longer cut outNo longer stuck unable to respawn if chat open while killedSpawn warping audio no longer heard by everyone in the matchBroadsword when equipped now has ammo and properly overheatsShip debris can no longer pass through cockpitImprovments to zero-g movementVarious performance improvementsVarious server and client crash fixesSwitched spawn points so that players respawn next to their own bases in CTCMatch end after reaching over 100 points.Helmet AnimationsVarious matchmaking tweaks (public matches were requesting private ones)Reduced texture sizes on the 300iImplement new win mechanic into Team Deathmatch. Fixed up next kill wins mode, audio and HUD alerts.Item BalancingShield energy reallocation does not lose energy but realloc existing energyLoading screen remains on screen after the level has loadedPausing the game as DFM loads from hangar sticks on a black screenAdded directional indication for shield impacts not in view (similar to an older verison of the shield) for gameplay feedback.ReExported LandingGear_deploy animationPlayer is able to enter ship while he is also able to ‘press X to respawn’. Ship now correctly rez’s out when landed after ejection.Improved lighting but for real this timeIf a Vanduul becomes sufficiently damaged they disappear from the map and their name in-game becomes “undefined”. Need to be destroyed to progress. Added missing return to fix.Allow custom user CFGs to be specified in cmd line.When one player ejects from their ship, the frozen visor FX may appear on all player’s screens.After destroying another player their body will float in space in a t-pose.MP Fix – Player is now hidden following a vehicle destruction death as in SP.HangarBuggy can now drive properly in the Business HangarTurrets no longer mountable on missile racks hardpointsThird person camera no longer rotates using Q and EReplace me ball no longer present under Hornet TrainerImprovements to Trainer Hornet rear landing gear geometryNo longer able to place 325a engine on other shipsHornet Ghost engine no longer able to be equipped on other shipsResolved issue of no ammo when chaingun removed and added back to shipFix for third person camera rotating when pressing Q or E when not in zero-gCreated basic mapping for Logitech G940. Fixed up a number of asserts it caused in the Joystick device handler.The Logitech G940 completely changes if you install the correct drivers. Updated the mappings to work with those drivers rather than the default windows ones.AC menu can be navigated using a gamepadKnown Issues:HUD target indicator arrows can be missingGraphical issues can occur while using SLI/CrossfireIt can be possible to sometimes load into a black screen when choosing an Arena Commander matchHornet gatling guns take heat damage when not being firedHornet gatling gun ammo temporarily shown as missile racks in the Holo-Table Zitieren Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen Mehr Optionen zum Teilen...
Racefire Geschrieben 3. Juli 2014 Teilen Geschrieben 3. Juli 2014 Star Citizen Patch 12.4413.42055 FixesPlayers able to connect to Broken MoonPerformance improvements when targeting enemies in single playerChainguns firing sounds and animations no longer cut outMatchmaking and server stability improved:Reduced rotational and positional errors of players in multiplayerResolved issue with players returning to hangar in the middle of matchesBandwidth optimization improvements – a case where less is moreSession token authorization addedImproved sync between instance manager and matchmakerImproved matchmaking queue functionalityHere are some of the crash fixes:Attempting to zone into a multiplayer match is fixedChoosing “Return to Hangar” is crushedDuring multiplayer matches – stability FTWNo longer crashes when round endsAfter running out of map border – you die, but you don’t crash [Well your ship crashes, and explodes, but the game doesn’t crash or explode – Ed.]You can now alt-tab on the loading screen, without crashingSounds no longer stutter on missile lock soundsFreelancer model no longer flickeringMissing textures on the calendar are foundAnimation issues:Reintroduced y-bobbing on character movementCleaned up freelancer bed animationSource file corruption issues are improvedMetafile launcher errors are improvedBalancingBalanced ballistic weapons ammo – no longer unlimitedAdditional FeaturesShield indicators added to ship model on HUDAdded Control Mapping for the G940 HOTASImproved weapon fire sounds that have more guts and punchThe whoosh of other ships flying close by youThe whizz of other players’ ordnance as they fire at youNew explosionsImproved sound mixKnown Issues300i right landing gear offset from shipFiring range no longer aims after entering a second timeHigher latency connections can experience the following issues (after initial spawn or respawn):IFCS issues causing the ship to fly erratically or very slowlyCharacter standing in the cockpit or offset from the seat and controls – restart client to resetCharacter experiencing an extreme head shake – restart client to resetMatchmaking can show stuck in queue and may require another attemptCan get kicked back to hangar on connection attemptSometimes the helmet turns invisible when you pick it upWe’re continuing our work with AMD, NVidia & Crytek to try and resolve the Crossfire/SLI issues and improve multiple GPU performance 1 Zitieren Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen Mehr Optionen zum Teilen...
Uglyudo Geschrieben 18. Juli 2014 Teilen Geschrieben 18. Juli 2014 Es patcht.Nur der Downloader Zitieren Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen Mehr Optionen zum Teilen...
Runan Geschrieben 31. Juli 2014 Teilen Geschrieben 31. Juli 2014 (bearbeitet) Hallo zusammen,12.5 sollte nachher (31.08.14) rauskommen. Post im RSI Forum von vorhin CIG Ben Lesnick wcloafPosted: 5:28AM Hey guys! I'm creating this as a sticky'd thread to report on the patching process tonight. There isn't a change to report at this time: the team is hard at work on getting the patch out tonight and things are continuing to look good.What's happening right now is that the public patch 12.5 is being built/uploaded to the servers. This process will take several hours. During those hours, QA will be running their own tests on the as-close-to-live-as-we-can-make-it version -- they download the same build from the internal CDN, patch just like you do and make sure it works. Ideally, they'll give the thumbs up and as soon as the public upload is complete we'll push the button and it will be available to everyone!Risks are that we could find some previously unseen fatal bug during this last round of testing. As I said earlier, things look good... but you never know with a game at this point in development, and we've certainly overhauled a lot of code with this one! If the worst happens, I'll let you know... if not, I'll update this thread in a couple of hours to let you know it's a go! Sehr frei übersetzt (Ben Lesnick):Hallo zusammen. Ich habe diesen angepinnten Post erstellt, um über den Patch Prozess heute Nacht zu berichten. Im Moment gibt es keine Statusänderung: Das Team arbeitet hart daran den Patch heute Nacht herauszubekommen - und es sieht weiterhin gut aus. Gerade im Moment wird der Patch auf die Server aufgespielt. Das wird ein paar Stunden dauern. Während dieser Zeit wird die Qualitätssicherung ihre eignen Tests an dieser "so nah wie möglich am Live Patch" Version machen. Sie laden die selbe Version wie ihr nachher von den Öffentlichen Servern von unseren internen Servern und wollen testen, ob er funktioniert. Im Idealfall heben sie den Daumen und wir werden, sobald der Patch auf den Servern ist, den Freigabeknopf drücken und der Patch ist dann für jeden verfügbar. Das Risiko ist jetzt noch, dass wir bisher noch ungesehene kritische Fehler in dieser letzten Testrunde sehen. Aber wie schon gesagt, es sieht gut aus... man weiß aber bei einem Spiel in dieser frühen Entwicklungsphase nie und wir haben eine Menge überarbeiteten Code reingepackt. Wenn das Schlimmste passieren sollte, werde ich Euch informieren - wenn nicht.... In ein paar Stunden werde ich diesen Thread aktualisieren um Euch zu sagen, dass es geklappt hat. Bearbeitet 31. Juli 2014 von Runan 6 Zitieren Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen Mehr Optionen zum Teilen...
Runan Geschrieben 31. Juli 2014 Teilen Geschrieben 31. Juli 2014 (bearbeitet) ... und es geht weiter mit den Infos. Außer das Wingman gerade rumjammert, dass er ein bisschen müde sei, hat Ben Lesnik vor zwei Minuten gepostet... CIG Ben Lesnick wcloafPosted: 9:24AM Hey guys! Just wanted to let you know we aren't asleep yet QA says the build looks great as far as they can tell, and we are aiming to have it to you very soon. Frei übersetzt (Ben Lesnick): Hallo zusammen! Möchte Euch wissen lassen, dass wir noch nicht am schlafen sind . Die Qualitätssicherung sagt, dass der Patch prima aussieht - soweit sie es bisher sagen können, und wir sind auf der Zielgerade um den Patch bald freizugeben. Bearbeitet 31. Juli 2014 von Runan Zitieren Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen Mehr Optionen zum Teilen...
Runan Geschrieben 31. Juli 2014 Teilen Geschrieben 31. Juli 2014 (bearbeitet) Patch ist da!!!! CIG Ben Lesnick wcloafPosted: 10:03AM Hey guys! Patch is live now, should be a 1 gig update from 12.4. Patch details are here: https://robertsspaceindustries.com/comm-link/transmission/14040-Arena-Commander-Patch-125-ReleasedNow we watch and see how it works 'in the wild.' Hopefully it'll be the same much cleaner experience our testers had... and if not, we'll be working on that! Have a good night, guys, and thank you for your patience! Frei übersetzt (Ben Lesnick): Hallo zusammen. Der Patch ist draußen und beträgt vom Umfang ca. 1 gig ausgehend von 12.4. Patch Details https://robertsspaceindustries.com/comm-link/transmission/14040-Arena-Commander-Patch-125-Released Nun schauen wir wie sich der patch in der freien Wildbahn verhält. Wir hoffen, dass er , wie für die internen Tester, für die Alpha Tester ein besseres Spieleerlebnis geben wird - und wenn nicht arbeiten wir daran!Eine gute Nacht zusammen und vielen Dank für Eure Geduld! Bearbeitet 31. Juli 2014 von Runan Zitieren Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen Mehr Optionen zum Teilen...
Runan Geschrieben 31. Juli 2014 Teilen Geschrieben 31. Juli 2014 Patch Notes 12.5 Additions/ImprovementsAdded subscriber jukeboxAdding cockpit shaking and sounds from damage and impactsMissile sounds polished and improvedAdditional shield sounds added (power down, power up, taking damage)Added new Vanduul ship designated [REDACTED] by UEE Naval CommandAdded Victory/Defeat/Draw message on end of round scoreboardAdded voice over announcement to denote which team has won the roundAdded additional Hornet top bar warning lightsFreelancer bunk beds now interactableFreelancer bathroom and toilet now interactableRevised the Aurora interior to increase fidelityAdded Aurora warning indicator lightsBalancing 300iPower plant charge reducedThruster power drain decreasedShield HP increasedShield regen delay decreasedHull piece health increased AuroraShield HP reducedShield regen delay increasedShield changed from bubble shield to a front/rear shieldShield face power allocation rate reduced HornetThruster health increasedShield regen delay increasedHealth values for shield and ship parts modified to impart a sturdier feel Mantis Gatling GunDamage decreasedHeat per shot increased Bulldog RepeaterPower recharge rate has been decreasedRepeater fire rate increased Badger RepeaterIncreased rate of fire Behring M3ARate of fire decreasedDamage increased Omnisky VIDamage decreasedRate of fire decreasedBullet mass increased (to knock around ships with more force) MissilesDamage decreasedMissiles now properly deal damage to the shields instead of going straight to the hull Vanduul ScytheDecreased shield regenerationNetworking ImprovementsFixed issues that resulted in being kicked back to hangar during match loadPositional correction fixes to reduce rubberbandingFailed connection attempts to HubServer will now timeout after 10 secondsRemoved socket disconnections due to login timeoutsNetworked physics is now independent of frame rateReduced server load caused by console loggingCreation of http interface to capture server statisticsFixed players not connecting to matchmakerAdded a handshake system to guarantee the correct initialization of serversServer-to-server connection improvementsAdjusted ship network packet prioritiesFix for disconnections while in the hangarReworked network correction to use network sync’d packets and direct physics pushes instead of IFCS systemGreatly reduced hitching and performance issues associated with players joining or exiting a matchFixesMantis cannons no longer takes damage without overheatingPlayer can no longer zone into a match standing in the cockpitHelmet is no longer invisibleFixed 300i landing gear placementFixed rare crash when loading into Vanduul SwarmFixed crash when receiving connection errorFixed crash caused by players spawning on top of each other at beginning of mapCPU optimizations to improve client performanceGatling gun audio stops when no longer firingDestroying an asteroid no longer counts as a final killEnergy bolts now scale properly when fired to the sideWinning music no longer plays at match end for losing team. You get nothing, you lose, good day sir.Fixed ships in holotable no longer showing hologram modelNotifications, points, scoreboard and timer should now show in third personPlayer movement prevented when interacting with helmet standFriendly killed audio no longer plays Hostile Eliminated, Target Destroyed or Enemy downRemoved use icon on ladderCorrect game mode descriptions added in Arena Commander UIAdjusted bloom of objects on radarProjectiles scale properly when firing in decoupled modeParticle emitters now properly destroy themselves, reducing lagShip Energy system optimizationsFix for sound velocity/speed being calculated incorrectly if its position is changed multiple times per frame.Known issuesWeapon ammo shown as missile rack models in holotableGap in geometry can be seen between the engine and fuselage on 325a, and 315p shipsExiting the Freelancer variant starboard top bunk results in character becoming stuck in a falling stateAfter respawn a rare issue can occur where the character’s head shakes uncontrollablyAfter exiting a vehicle the third person camera can become slightly tiltedUnable to enter the Avenger shipAvenger ship missing wheelsArena Commander Menu lists the incorrect Hornet version 9 Zitieren Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen Mehr Optionen zum Teilen...
Runan Geschrieben 31. Juli 2014 Teilen Geschrieben 31. Juli 2014 (bearbeitet) Danke ... und den ersten Bugreport 12.5 habe ich im RSI Forum auch schon platzieren müssen Bearbeitet 31. Juli 2014 von Runan 2 2 Zitieren Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen Mehr Optionen zum Teilen...
MadMag Geschrieben 31. Juli 2014 Teilen Geschrieben 31. Juli 2014 (bearbeitet) Weil hier ordentlich OT gespamt wird (wurde): Bitte Info-Threads (wie diesen) von OT freihalten. Edit:Hier wird alles rausgelöscht, was ohne informelle Inhalte zum aktuellen Patch daherkommt. Bearbeitet 4. Oktober 2014 von MadMag Edit 5 Zitieren Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen Mehr Optionen zum Teilen...
Chase Hunter Geschrieben 31. Juli 2014 Teilen Geschrieben 31. Juli 2014 ich werde in zukunft alle beiträge die nix mit dem thema zu tun haben sobald ich sie entdecke ausblenden. dann braucht auch niemand mehr negative bewertungen, die wieder zu neuen reaktionen führen, abzugeben und der thread bleibt sauber wie er soll.wenn ihr es mir einfach machen wollt, postet bitte ausschliesslich patchnotes. wenn jemand etwas anderes postet, sagt mir einfach bescheid.grussChase 3 Zitieren Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen Mehr Optionen zum Teilen...
Katzenschinken Geschrieben 8. August 2014 Teilen Geschrieben 8. August 2014 Patch 12.5.2 ist raus: ADDITIONSAdding poster flair items to hangarsKNOWN ISSUESPlayers may experience connection issues when accessing Arena Commander MultiplayerBecoming stuck in queue where the queue no longer decreasesHost timed out error when attempting to join the queueKicked back to Hangar after attempting to load into a matchNo match found error after the queue counts down 4 Zitieren Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen Mehr Optionen zum Teilen...
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