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Inhalte mit der höchsten Reputation am 08.05.2015 in allen Bereichen anzeigen

  1. Für alle, die nach dem Sneak Peek, und bei dem Abspann ausgemacht haben..., da kommt noch kurz was. Der Arme. Ganz alleine.
    5 Punkte
  2. Ich werde jetzt hier dicht machen. Das ist ein Info Bereich zu Star Citizen und nicht zu Crash. Dann wird hier für einen Shop Werbung gemacht. Ich glaub so allmählich mein Hamster bohnert. Werde nun überprüfen ob der Threadersteller ein Mehrfach Account ist und gegebenenfalls diesen dann löschen. Einfach mal bei den Admins nachfragen, ob wir so etwas erlauben ist nicht zu viel verlangt. Die Forenregeln zu lesen ist auch nicht zuviel verlangt. Dann wäre klar, dass wir WERBEFREI sind im HQ. UPDATE: Honery hat sich bei mir und Bloood12 im TS gemeldet und sich für seine Fauxpas, der seiner Müdigkeit zu so später Stunde geschuldet war, entschuldigt. Gemeinsam werden wir eine für alle Seiten befriedigende Lösung finden und unsere Mitglieder auf dem Laufenden halten.
    4 Punkte
  3. Auch hier mache ich dicht. Keine Infos zu SC sondern Crash Eigenwerbung. UPDATE: Honery hat sich bei mir und Bloood12 im TS gemeldet und sich für seine Fauxpas, der seiner Müdigkeit zu so später Stunde geschuldet war, entschuldigt. Gemeinsam werden wir eine für alle Seiten befriedigende Lösung finden und unsere Mitglieder auf dem Laufenden halten.
    3 Punkte
  4. Hiho Leute! Wie bei jedem Simulator steht und fällt jegliche Effizienz mit der optimalen Tastenbelegung. Und das ist garnicht so einfach, für sich die besten Einstellungen zu finden. (Ich glaube, ich habe in fast keinem Spiel alle Vorbelegungen übernommen...) -> Darum würde ich gerne wissen, wie ihr eure Befehle während der Flüge so auf eure Geräte mappt! Dazu muss man sagen, dass natürlich jeder seine eigenen Vorlieben hat und möglicherweise tausende Peripheriegeräte im Einsatz sind. Aber gute Ideen kann man sich eigentlich immer holen, und wenn man eine Alternative bloß mal für einige Stunden ausprobiert. Achja: Ihr müsst nicht unbedingt Bildchen dazu basteln, aber ich habe sie mir im Laufe der Jahre für mich selbst angewöhnt. ( Ich werde alt, da möchte ich mir nicht immer alles ewig merken müssen! ) Und für alle andern User hier wird eure Belegung auch viel "greifbarer"... --------------- Ich selbst bin überzeugter Joystick-Pilot. Macht der Gewohnheit, würde ich sagen. Hardware: - Joystick: ein alter Logitech Cordless Freedom (gibt's schon lange nicht mehr, soweit ich weiß) - Tastatur: Logitech G510 (mit bis zu 18 Macro-Tasten auf der linken Seite) Spielweise: - Rechtshänder - Spiele meistens mit beiden Händen am Joystick: Rechte am Knüppel, Linke an Zusatztasten und Schubregler - Benutze die Linke zwischendurch auf der Tastatur, z.B. um die Schilde anzupassen oder die Joystick-Achsen alternativ zu nutzen - Mit der Belegung der Buttons des Sticks bin ich recht zufrieden - Mit den Tasten und Macros der Tastatur noch nicht so recht (weshalb ich das Mapping hierfür noch nicht poste) - Ich benutze nie mehr als 2 Waffengruppen. Je Gruppe haben alle Waffen dieselbe Projektilgeschwindigkeit, sodass sich nie mehr als 2 verschiedene Vorhaltepunkte ergeben. Joystick-Belegung: Tastatur-Belegung: < wird nachgereicht, wenn zufrieden. > PS: Sollte unerwarteterweise noch jemand diesen Joystick benutzen und gerne meine Vorlage (Powerpoint) haben wollen -> einfach PM an mich.
    1 Punkt
  5. Star Citizen Patch v1.1.2 Contents:Arena CommanderAdditionsBalance/TweaksFixesKnown IssuesArena Commander Module Additions: Gameplay Added a flight tutorial to the gameAdded a conversation system that allows NPCs to detect a character’s location and initiate dialogueAdded backend functionality for game events to disable and enable specific ship controls and ship systemsAdded an in-hangar flight system for usage in the tutorialMultiplayer Free Flight public lobby party limit increased to 8Added reminder hints to assist players that get stuck in the tutorialAdded mission objectives to Chapter 6 of the tutorial Ships Added animation to the thruster irises on the CutlassAdded audio for getting into the cockpit of the RedeemerAdded dust effects for when thrusters are being used inside of the hangar User Interface Added screen effects for tutorial Hint NodesAdded icons and images for the tutorial hintsAdded images for tutorial mode selectAdded visual shader in holotable to identify what items were purchased through RECImplemented UI messages explaining reasons a player may have been kicked back to the hangarUpon death, a notification will appear stating who killed you and with what weapon Environment Added open and close animations and audio for the Asteroid hangar doors in the tutorialAdded animating time-out meter in Capture the CoreAdded new hangar flair Khartu-Al miniatureBalance/Tweaks: Gameplay Capped party size to 4 players for public games aside from Murray Cup RacingMulti-crew functionality – passengers are killed when the pilot dies or disconnects to prevent characters from getting stuckUpdated finding a public match so the server now finds the best fit rather than stopping at the first match it findsIncreased REC payout for all game modes except racingChanged button to close hints in the tutorial to ‘Spacebar’ on the keyboard and to the ‘Back’ button on the game padScaled ship strafe speed while near landing platformsUpdated multiple dialogue lines in the tutorialImproved tutorial logic for detecting which controller type a player is usingIncreased flare count to 50 in the tutorialImproved tutorial loading times Components Toned down Field of View, Speed, and Turning Speed of Tempest missilesChaff is now more effective against Tempest and Stalker missiles User Interface Tweaked lobby UI screen transparency, making the hangar less visible through the UIFixes: Gameplay Fixed radar / landing system not working when a copilot enters the ship before a pilotFixed an issue that would cause the character to automatically interact with some objects after having left the sim podFixed an issue where the player would lose connection when exiting the holotable and become stuck on an infinite loading screenFixed an issue reported during the Public Stress Test’s where some members would get an “ERROR – Disconnection (Code 17) Unlocalized Error” at the end of a matchFixed an animation issue when the player is sprintingFixed an issue where players could enter each other’s ship while in flightFixed an issue where decoupled mode was sometimes not disabled when taking off from a landing padFixed an issue when respawning, the ship had a chance to turn either left or rightFixed an issue where players could not respawn if another player had left the gamemode (PTU)In the tutorial, player missiles now replenish after being fired to fix an issue where players could not progress if the missile missed (PTU)Fixed an issue where turret gunners were not able to see weapon trails for shots fired by their pilotFixed crash that occurred when backing out from a server to the hangarFixed an issue in Chapter 4 of the tutorial where the now inaccessible landing pads in the hangar were showing as active. (PTU)Fixed an issue in Chapter 5 of the tutorial where Gilly skipped a line referring to Boost if you progressed through the previous chapters. (PTU)Fixed an issue in the tutorial where the player could be killed after receiving enough direct shots to the cockpit (PTU)Fix for auto-landing the ship entering decoupled mode, but not setting it back when taking off againFixed long load time caused by the conversation system in the tutorial (PTU)Fixed switch used to throttle not working for the Logitech Extreme 3D Pro (PTU)Fixed several instances where the tutorial could be progressed out of order (PTU)Fixed an issue where Automatic landing attempted to land the ship even if the player is beneath the landing zone (PTU)Fixed an issue where doing a barrel roll while turning did not count towards Chapter 2 tutorial progression (PTU)Fixed an issue where the [back] button could not be used on the Xbox controller in the tutorial (PTU)Fixed a crash that occurred if the player flew out of the tutorial boundary whilst interacting with their ship menu (PTU)Fixed an issue where the respawn HUD would sometimes not appear after player death (PTU)Fix for the pilot occasionally loading into Arena Commander game modes with UI, but no helmet (PTU)Fixed an issue where the first person to load into a race game mode will spawn outside of the starting tunnel (PTU)Fixed ship strafe speed not scaling when strafing upward during initial takeoffFixed a pathing issue that was causing missiles to skip when following their target Ships Fixed ‘launched complete’ dialogue issue with the 300 seriesFix for the 300i’s ladder causing the ship to wobble once landedFixed an issue where the 300i did not have boost VFX for its main thrustersFixed an issue where the 315p’s main thruster effect was slightly off centerFixed missing power throttle art in Aurora’s power management ship HUDFixed the issue where the Aurora LN lost its wing hardpointsFixed Aurora LN wing Hardpoints to accept size 1 weapons again (PTU)Fixed an issue where shooting the Gladiator with the pistol caused the hull skin to transition to its fully damaged state (PTU)Fixed the ability to equip Scorpions on the Gladius wing hardpointsFixed height of Super Hornet F7C-M’s starboard side landing gear to be flush with front landing gearFixed an issue where the M50 was sometimes too drifty (PTU)Fixed the M50’s starboard wheel from briefly detaching itself from its strut when being deployed during landingFixed an issue where the M50’s ship exterior appeared faded/washed out in the hangar (PTU)Fixed an animation issue where the player would often clip through the ship when exiting a MustangFixed a collision issue preventing the player character from entering the Cutlass from the rearFixed an issue where the player would be sunken into the pilot seat of the Freelancer MaxFixed missing collision from the Redeemer’s turret seatFixed incorrectly positioned decals on the landing gear of the Retaliator Components Fixed missing muzzle flash from 9-series LongswordFixed an issue where missile racks were not appearing in the holotable when an Aurora was selected User Interface Updated default gamepad controller image – strafe forward is now on Left Trigger+Right Bumper (LT+RB) and strafe back on Left Trigger+Left Bumper (LT+LB)Fix for not being able to cancel a lobby match searchFixed an issue where loading back into a lobby would reset the ship selection to its defaultFixed ‘Launched Missile’ hint continuously appearing (PTU)Fixed UI objective marker not appearing to help guide players through the tutorial (PTU)Fixed an issue where all contacts would appear as online (PTU)Fixed multiple text typos in all chapters of the tutorial (PTU)Fixed an issue where the Contact List was cut off in any 4:3 or 5:4 aspect resolution (PTU)Fixed an issue where control settings could not be exported until keybindings were reset to default (PTU)Fix for multiple HUD elements being duplicated in Arena Commander (PTU)Fix for error messages for getting kicked back to hangar not being intuitive (PTU) Environment Fixed an issue that was causing small asteroids to have metallic audio when shotFixed an issue where both rings in Capture the Core appeared blueFixed an issue where tutorial hanger was present in Dying Star Multiplayer Free FlightFixed an issue with missing collision on space debris in Broken MoonFixed Murray Cup poster not appearing in Asteroid hangarLeft and right side bay rock walls are missing in Asteroid hangar (PTU)Fixed missing collision on the second floor ledge in Revel & York (PTU)Fixed graphical issues with catwalks in the Self Land hangarFix for calendar flair screen being completely transparent (PTU)Updated blue transparency of ship holograms in the holotable (PTU)Fixed an issues where lights in Chapter 1 of the tutorial were missing textures and appeared solid white (PTU)Known Issues: Gameplay Gameplay divergence can cause situations where it appears like a ship is being hit but not taking damage, when the shots are actually missing the shipWeapon trail trajectories are inconsistent for targets that aren’t being looked at resulting in game divergenceWeapons fire can appear offset from weapon muzzle when fired while moving Combustion Pistol cannot be equippedEntering or exiting a ship will cause other clients to see the character T-poseCharacters rolling while prone are not seen by other clientsCharacters will sometimes fail to animate correctly when exiting the pilot seat after landingCharacter will occasionally spawn in as a pair of eyesClient crash may occur when pressing ‘x’ to respawn after the pilot is killed by flying into an asteroidInteracting with various elements of a lobby has a chance of causing a client crash for invited playersUnable to exit the cockpit if one of a ship’s landing gear is missingInverted controls do not work in default turret camera viewCharacter will sometimes not have a head when viewed by other clientsIf two players enter a new public instance as a team for Capture the Core or Squadron ** ** Battle, they will be put on opposing teamsIn the tutorial, there is a chance that the fail dialogue may not play or will cancel out for another lineIn the tutorial, the player can get stuck inside Gilly’s cockpit by sitting in the cockpit whilst Gilly is climbing inTutorial hints will sometimes show tips for the wrong controller typeThe character’s hands will be broken when driving the buggyShips will sometimes sink into landing platforms in Multiplayer Free Flight when using automatic landingLanding mode gimbal locks weapons to the direction the Look Reticle was pointing when landing mode was activated; deactivating Landing Mode will correct themThe character is using the running animation instead of the floating Zero-G animation when a pistol is equippedLanding on the landing pad using Assisted landing will launch the player forward as soon as the landing gear hits the landing padOccasionally the player will hear a banging in the ship whilst flying, whilst in third person view graphical glitches appear to the sourceStretched polygons will sometimes occur in Dying Star after a short time in the map – possibly related to having an AMD CPU & GPUClient crash occurs when exiting the clientWhen strafing up to take off from a landing platform, ships will sometimes roll to the left or right as they strafe upwardsThere is sometimes a second or two pause when a ship is destroyed and/or respawnsShips will sometimes begin to teleport after a spawn pauseThe pilot’s helmet will constantly shake in the tutorial Ships All ships aside from the Hornet are missing ship trails when carrying a CoreOccasionally when exiting a ship, the ship will lose its collision.Weapons impacting shields are playing incorrect impact audio300i, Avenger, and Hornet will sometimes tilt back when landing on landing platforms 300i, Hornet, M50, and Cutlass main thrusters are not animating during flightHUD colors are inconsistent for the Avenger, Gladiator, all Hornet variants, and the Cutlass300 variants (except the 350r) have three engine / thruster hardpoints, letting the player move the engine off center or attach three enginesAurora intakes aren’t displaying paintEquipping Longswords on an Aurora’s bottom hardpoints will cause the ship to wobble once landed due to excess collision on the weaponsAvenger has some doors that cannot be opened in MultiplayerAvenger pilot seat is missing its textureAvenger nose jerks downward after releasing Strafe Up while boostingLook Reticle/Crosshair is sometimes missing upon respawn, cycling camera views will usually correct thisGladius damage states are detaching clean sections of the ship rather than showing damaged innardsWhen entering the Gladius from a landing zone the user will hear “Landing request approved / complete”All Hornets are missing a pipe on the main thrusterAll Hornets’ engine audio (boost and non-boost) is very lowThe Hornet Ghost and Hornet Tracker’s top hardpoint turret is missing in the holotableCharacter will sometimes spawn in standing in a Mustang variant’s cockpitIf the large engines on the Cutlass are removed on the holotable, they cannot be reattachedCutlass isn’t attaching its Trireme thrusters for its default loadoutCutlass Trireme thrusters are not able to be attached in the holotableCockpit of Cutlass accelerates at very high speed when separated from cargo bayCharacter is sunk into the seat when sitting in the Cutlass Blue and RedCutlass Blue’s top turret is missingKilling a Cutlass will sometimes not award kill credit on the scoreboardFreelancer loading ramp has no collisionFreelancer main thrusters are missingCharacter can get stuck inside a Freelancer’s hull above its right landing gearMultiple objects in the Retaliator are missing use promptsRetaliator maneuvering thrusters are not in landing mode when in the hangar Components User folder issues can cause weapon ammunition to go missing as well as other ship component malfunctionsRattler Cluster missile second stage rockets will all use the same trajectoryMissiles aren’t inheriting velocity from the ship that launches themThrusters cannot be deactivated in power managementSeal Corporation shield generators will not be visible when equipped to HornetsMissiles cannot be seen by the player that fired them when moving at a high speedMissiles visually lag behind where they are located until they detonate User Interface Lag pips will drop out with increased distance depending on how quickly a ship is approaching their target (only happens within a few hundred meters)Shield hardpoint in the holotable is too small for Mustangs and 300 seriesMissiles have a small portion of the ship targeting UI on them after being launchedPaint objects in the holotable are placeholdersHolding tab while ship’s HUD initializes causes the HUD’s score screen to default ‘On’Multiple HUD elements are duplicated in Arena Commander Environment Thorshu Grey space crab does not have animationsRed Elevator lights are active when elevator is not in use in the Self Land hangarClouds are popping in and out during race modesThere are several locations in the hangars where the character could fall out of the game world
    1 Punkt
  6. informativ und nicht steif. am anfang war häufig die hintergrund musik zu dominant, was mitlerweile kein thema mehr ist. besonders die frequenz eurer kurzen filmchen ist mehr als beachtlich. in diesem sinne vielleicht ein wenig kürzer treten, nicht das ihr euch an der frequenz verbrennt und irgendwann die qualitativen informationen in reine quantität umschlagen
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  7. http://www.sinnlose-gesetze.de/ Washington: Wenn sich zwei Züge an einer Kreuzung treffen, darf keiner weiterfahren, solange der andere nicht passiert hat.
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  8. Star Citizen müsste sozusagen das Spiel für Rollenspieler sein wenn es um das Thema Immersion geht. Doch was ist Rollenspiel und wie kann man das Anwenden in einem MMO! Ein sehr umstrittenes Thema, da viele Leute Ihre eigenen Ansichten haben was RP in einem MMO zu bedeutenhat. Rhaven zeigt auf, wie solch ein Rollenspiel sein könnte mit Sachen die gerne gesehen werden und auch Sachen, die man eher vermeiden sollte. Somit schrieb er vor einiger Zeit einen Rollenspieler Guide. Hier geht es zum Guide!
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  9. Absolut deiner Meinung... aber hatten wir das Thema nicht schon woanders?
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  10. Es gab vor einiger Zeit im RSI-Forum eine Diskussion bzw. den Vorschlag, dass sich Spieler ein RP-Flag setzen können sollten, um anderen zu zeigen, dass sie rollenspielen bzw. selbiges möchten. Leider kam dazu kein Statement von offizieller Seite. (Außer von einem Moderator, der meinte, in SC gibt es kein Rollenspiel, weil es ein Ego-Shooter wird... ) Manche Spieler verwechselten das Thema mit dem PvE/PvP-Slider und waren der Meinung, mit dem RP-Flag möchte man sich der Ereichbarkeit für PvP entziehen. Ähm ja... Aber ich bin auch gespannt, was es für Möglichkeiten in SC geben wird. Solange es einen Chat gibt und man mit seiner Umwelt interagieren kann, sind die Basics schon mal erfüllt.
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  11. Immersion: Immersion beschreibt den Eindruck, dass sich die Wahrnehmung der eigenen Person in der realen Welt vermindert und die Identifikation mit einer Person in der virtuellen Welt vergrößert. Hierbei kann beispielsweise die Art der Gestaltung der virtuellen Welt Einfluss auf die Ausprägung des Immersionseffektes nehmen, dieser wird im Regelfall durch eine fesselnde und anspruchsvoll gestaltete virtuelle Welt stärker ausfallen. Im Unterschied zur passiven, filmischen Immersion erlaubt die virtuelle Realität eine Interaktion mit der virtuellen Umgebung, und dadurch kann eine wesentlich höhere Intensität der Immersion erreicht werden. RP: Role Play = Rollenspiel MMO: Multiplayer Online Game = Mehrspieler-Online-Gemeinschaftsspiel Nicht zu verwchseln mit MMORPG = Massively-Multiplayer-Online-Role-Play-Game
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  12. oO ernste frage?! in dem ich aufs cockpit ziele ?! schilde auf front und mit e oder q zirkeln, zur not ran zoomen da is natürlich trotzdem auch mal "glück" von nöten.. ist halt wie ein kopfschuss im fps. kein dauerfeuer, waffen mit gleicher targetkongruenz is auch sehr hilfreich für fokus dmg. da gibts schon genug stellhebel
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  13. Leute, jetzt laßt's doch auch mal wieder mit den präpubertären Vergleichen gut sein und diskutiert hier zum Thema, bevor sich der Eine oder Andere noch aus Versehen komplett zum Deppen macht.
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  14. die meisten Kraftausdrücke fallen hier gegen irgendwelche imaginären Kinder, Möchtegern-Pros usw. Ich wünsche mir mehr Toleranz gegen die armen PVP-Spieler, das geht an euch ihr selbsternannten PVEler
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